loading...
موزیک تم
آخرین ارسال های انجمن
Mahdi بازدید : 3118 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (14)

دوباره خدمت شما بازدید کنندگان عزیز سلام عرض می کنم ...

بازهم قالبی رو امروز گذاشتم که خیلی طرفدار داره این قالب رو سایت هایی مثل کمیاب تم با قیمت زیادی دارن میفروشن ...

این قالب هم مثل قالب های دیگه برای کاربران موزیک تم رایگان هستش و بعد از عضو شدن تو موزیک تم میتونین قالب رو دانلود کنید ...

قابل توجه عزیزانی که کپی میکنن : اگه مطلب رو کپی کردین لطفا منبع رو آخر مطلب بنویسید ...

ظاهرا عضو سایت نشدید برای دانلود قالب باید عضو بشید
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط aa در تاریخ 1394/10/04 و 17:40 دقیقه ارسال شده است

میشه برا منمبفرستین؟
www.zinaty@chmail.ir
یه سالاری پیدا شه یه قالب مشتی برامون بفرسته.تا یماه تبلیغشو میزاریم رو سایتمون
ادرس سایت منمwww.modkade.ir
پاسخ : سلام ارسال شد

این نظر توسط majid در تاریخ 1394/06/28 و 2:22 دقیقه ارسال شده است

اقابگو لینک برداشته شده چرا میای میگ باید عضو شوید

پاسخ : نوشتم برداشته شده دیگه

این نظر توسط kos در تاریخ 1393/12/27 و 17:52 دقیقه ارسال شده است

کسخول کردین دیگه.
پاسخ : سلام ادب داشته باش آقا این قالب رو سایت های دیگر برای فروش گذاشته اند ب خاطر همین ما پیک کردیم

این نظر توسط kamiar در تاریخ 1393/10/19 و 2:46 دقیقه ارسال شده است

من به خاطر دانلود این قالب تو سایتتون عضو شدم !
خوب چرا وقتی ی چیزو ندارید پستش رو حذف نمیکنید
اخه مگه ما بیکاریم همش ادمو علاف میکنید
پاسخ : سلام بخاطر مدیریت رادیو جوان حذف شده از بهمن ماه با قالب های فوق حرفه ای در خدمتتون هستیم!

این نظر توسط mahan در تاریخ 1393/10/01 و 15:37 دقیقه ارسال شده است

جمع کنید بابا چرا لینک دانلود رو برداشتید
پاسخ : به دلیل درخواست مدیریت کمیاب تم لینک دانلود برداشته شد

این نظر توسط الیاس وثوقی در تاریخ 1393/05/25 و 0:22 دقیقه ارسال شده است

سلام

با عرض خسته نباشید باید بگم که من دو تا وبلاگ با امار بازدید بالا توی بلاگفا دارم وقصد دارم که یکی از وبلاگامو توی رزبلاگ بسازم و تبدیل به سایت کنم

ادرس وبلاگ ها

http://asandownloada.blogfa.com/

http://masalmusic.blogfa.com/

ادرس وبلاگ جدیدم که تازه ساختم

http://masalmusic.rozblog.com/

وخلاصه مطلب این که در صورتی که شما کد قالب رادیو جوان را به من بدید من توی هر دوتا وبلاگم بنر وبسایت شما را میذارم وحسابی واستون تبلیغ میکنم


امیدوارم که این شروعی باشه برایه همکاری های بیشتر

eliyasvosoghy@gmail.com
پاسخ : سلام چشب در اسرع وقت!

این نظر توسط بنیامین در تاریخ 1393/04/16 و 15:22 دقیقه ارسال شده است

قالب به موزیکو بذار ممنون
پاسخ : تو سایت هست بگردی پیدا میکنی ؟

این نظر توسط analiz در تاریخ 1393/04/11 و 12:01 دقیقه ارسال شده است

سلام.لطفاقالب رابرام ایمیل کنید.مرسی
Dj.sina20@yahoo.com
پاسخ : خب دانلود کنید!

این نظر توسط MMJN در تاریخ 1393/03/13 و 11:50 دقیقه ارسال شده است

سایت خیلی خوبی دارید
شکلک
پاسخ : ممنون

این نظر توسط sajjads399 در تاریخ 1393/03/06 و 23:01 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز یک پیشنهاد واست دارم اینه ک وقتی داری با نوت پد ذخیره می کنی save as رو زدی اون پایین encoding هست که می تونی روی utf-8 تنظیم کنی بعدی ذخیره کن دیگه کلمات فارسی تو قالب بهم نمی خوره.شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ممنونم ازت که گفتی ....
تشکر فراوان ....


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما درباره ی قالب جدید سایت چیست ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 259
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4888
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 139
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 212
  • بازدید ماه : 139
  • بازدید سال : 15,045
  • بازدید کلی : 396,964